7 maart 2017

Goed. Nu gaat ze naar school. (Woehaa.) Om twintig na drie haal ik haar op. Dan gaan we een stukje wandelen en pannenkoeken eten in het sporthalcafé om de hoek. Dat was gisteren.

Of we hangen rond slash picknicken in de wilgenhut op de speelplaats, met een halve boterham en een bruin geworden stukje appel, waarna we naar huis fietsen, thee drinken (ik) en met modder spelen (zij) in de tuin. We gaan (ik) en fietsen (zij) naar de bib om de hoek, waar we boeken lezen, boeken kiezen, over kussens rennen, over kussens vallen, pipi in de onderbroek doen, nog boeken kiezen, en loeihard (zij) en loeizacht (ik) ruzie maken omdat iemand (ik) ineens beseft dat we al lang aan tafel hadden moeten zitten achter een bord verse groenten. Dat was vandaag.

We hebben uiteindelijk nog curry uit de diepvries gegeten, zonder extra bloemkool maar mét rijst en een gekookt ei. Ze heeft nog één fimmeltje van Peppa Pig gekeken, een plaktattoo opgeplakt gekregen en we hebben alle boeken van de bib gelezen behalve dat ene dat ik uitgekozen had.

Nu ligt ze in bed. Ik ga haar brooddoos, haar fruitdoosje en haar koekjesdoosje afwassen. Daarna ga ik wafeltjes eten en tv kijken. So far so good.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten