25 november 2015

Dagen die niet lopen zoals gepland, verwacht, gehoopt.

Vandaag ging ik thuiswerken. Ik was nog niet helemaal genezen. Ik had nog last van mijn maag. Ik zou rustig in mijn pyjama alle achterstand die een week ziek zijn maakt, weg werken. Of toch minstens in kaart brengen. En tussendoor zou ik een dutje doen. Of naar de namiddagfilm op Vitaya kijken, dat kon ook.

Niks van. Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik weet nog niet wat ik daarvan vind. Nuja. Blij natuurlijk, dat ik weer energie heb. En dat het avondeten van morgen al klaar is (en lekker). En van zo'n berg tweedehands Fischer Price, vers uit de wasmachine, daar ga ik van jubelen. Maar het was ook een beetje veel allemaal, vandaag, eigenlijk. Te veel. 

Morgen moet minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten