14 oktober 2015

So what's new pussycat.

- Het is ineens herfst geworden.
- Ik was net op tijd om McDreamy te zien doodgaan.
- We hebben een boekenkast afgebroken en weer opgebouwd en nu is er een nieuwe boekenkast in de maak.
- Mijn lief heeft een muur geschilderd terwijl ik voor een koortsig kindje zorgde.
- Ik moest vandaag echt bijna echt helemaal huilen bij de therapeut.
- Ik nam 15 minuten blitzpauze tussen crèche en veel-te-doen, en dronk koffie in de broodjeszaak op de hoek. Het is er vreselijk ongezellig, en de klanten vertellen vreselijk lange en persoonlijke verhalen aan de waardin, en ik wist: hier is het goed.
- We kregen op twee dagen tijd tickets én babysit (en dan toch weer een andere babysit) geregeld, dus zagen we Spinvis met de hele band, en ik zong en danste en wat was dat heerlijk.
- Ik schreef een hele dag aan mijn verhaal over Mio en Tommie (en Elsie en Mujad).
- Ik fietste door de regen.
- Ik wil een broodmachine en zelf brood bakken.
- We maakten Hemsley & Hemsley dal voor een heel weeshuis en god wat is dat lekker en hartverwarmend.
- Henning Mankell ging dood en ik haalde boeken van hem uit de bib die niet over Wallander gaan.
- Saar heeft een nieuwe fantastische muts die ze weigert te dragen. Idem voor de handschoenen die ze al had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten