23 mei 2011

So I met John Green yesterday.
Which was awesome.
Ik gaf hem een hand en hij mij en hij las voor en tussendoor vertelde hij hier en daar een mop en een heleboel nerdfighters lagen in awe.
Een paar uur later was hij nog altijd in the building en had hij een tweede plaats gehaald en in die hoedanigheid een bloempot gewonnen met een plant in en om de één of andere reden was dat bij hem grappiger dan bij de 17 andere winnaars die evenzeer met een bloempot door the building liepen.
Anyway.
Ik zei je moet naar daar en naar daar en dit staat op het programma en wat wil je eerst doen en toen zette ik hem af aan de toiletten en bleef ik niet aan de deur staan. Dat was wel netjes van mezelf. Maar toevallig bumpte ik toch weer into hem toen hij uit dat toilet kwam alsof ik toch op hem stond te wachten.
In elk geval.
Toen begon zijn meet & greet en even later stond er drie kilometer rij bij zijn tafeltje en vandaag openen die drie kilometer nerdfighters een filmpje.
Which is kind of cool.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten